søndag den 4. maj 2014

Farmors Jalousiskab

Dengang min søster var med til at tømme min Farmors hus var hun så dejlig at tænke på mig! Derfor tog hun min Farmors syskab med jalousilåger med tilbage til mig. Det er et dejligt lille skab, der desværre havde en del skader i lakken (de 10000 lag lak), og derfor så det skræmmet og gult ud i pladen og på benene. Selvom jeg normalt godt ka li at tingene har lidt patina, tjaa så er gullig lak bare ikke så lækkert.
Skabet fik så lov til at stå et stykke tid mens jeg gumlede lidt på hvad jeg skulle gøre ved det....


For lidt tid siden købte jeg maling i både mintblå og en flot varm gul, så jeg tænkte en af de farver kunne bruges. Da jeg i forvejen skal bruge den mint blå til det store københavnerskab, jeg postede lidt tilbage, så syntes jeg, at gul kunne være en fed farve..men jeg var lidt nervøs for, at det ville se grimt ud med den gullige lak.

Her er så resultatet...det endte jo helt godt! Jeg er glad for at jeg tog den gule selvom det krævede 2 lag grunder og en masse lag gul maling før jeg var helt tilfreds.


Nu er skabet igen fyldt op med kreaudstyr til minde om min dejlige Farmor <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar