lørdag den 14. marts 2015

Stofbleer!

Vi har, efter en del overvejelse frem og tilbage, besluttet os til at bruge stofbleer til den lille, der i dag har været 19 uger i min mave ^_^

Jeg har gennem nogle venner bestilt en del i UK og i dag kom den første pakke fra Funky Monkey Pants
Den indeholdt 3 covers og en pose til blespand.


Den første med ræve, grævlinger og ugler er en Rumparooz One Size Cover (fandt bagefter ud af at det er en dansker der står bag og det syntes jeg er meget fedt)


Den røde er en Tots Bots size 1 og stoffet er sååå blødt men den virker ret stor for deres mindste størrelse. 


Den mindste er en Sweat Pea Newborn Covers og er så lille og fin.


Og til sidst en stooor PUL pose til blespanden - kunne ikke lade være med at købe den her fra Planetwise


Jeg kan godt lave anmeldelser af de forskellige senere når jeg har prøvet dem men der går nok lidt mere tid.

Planen er at bruge prefolds/formsyede og covers/blebukser i størrelse nyfødt og derefter en blanding af prefolds med covers og aio/ai2 når han/hun er vokset ud af de andre. Der er i hvert fald stoooor forskel på den første og sidste wrap.
Jeg har bestilt en del mere der gerne skulle komme om ikke alt for længe.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar