lørdag den 14. marts 2015

Swedish Hasbeens - måske er jeg afhængig?


Suk! Sådan har jeg gået i laaaaang tid. Elsker simpelthen Swedish Hasbeens men syntes samtidig at de er ret dyre. For et par år siden købte jeg alligevel mit første "begynder" par, som de kalder dem. De er ikke så høje og er lavet lidt billigere - i Rumænien ikke Sverige - men er ellers samme solide kvalitet.

 Alligevel har jeg sukket efter flere og måske et par med mere hæl. Der kommer de røde ind i billedet...


De røde er en af deres nok mest populære modeller Peep Toe High, har i hvert fald set dem ofte da jeg boede i kbh. Da jeg fandt dem på tilbud på Office.co.uk bestuttede jeg mig for at slå til, og torsdag landede de i Odense. Tænker at hælen er tilpas lav til at de kan bruges til sommer selvom jeg er højgravid. Turde godt bestille på nettet da jeg ved at de gule passer mig perfekt i en størrelse 37, alligevel var jeg lidt nervøs.
Det havde jeg nu ikke behøvet at være for de passer perfekt! og så er de SÅ meget smukkere i virkeligheden end de er på billeder.


Højden på de 7 cm er slet ikke noget problem, det er så nemme at gå i. Dog er læderet lidt stift og jeg tænker nok noget der skal udvides hvis ikke man har smalle fødder som mig :)


Der er tænkt over detaljerne og det er noget helt specielt at eje noget håndlavet og gennemarbejdet - det syntes jeg er alle pengene værd!


 De gule (Papillon) er såå yndige om sommeren til stort set alting og perfekte at bruge til græs da der ikke er nogen hæl der kan synke i, men de ersamtidig ikke helt flade. Det specielle ved de her er at træet også er farvet gult.



Spørgsmålet er bare...hvilket par skal jeg have næste gang? Tænker der nok går et år eller to før jeg kan forsvare at købe et par mere ;) Men så skal det nok være et par Super High i enten hvid, mørkeblå eller natur. En ting er i hvert fald sikkert, der skal nok komme flere til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar