søndag den 6. april 2014

Jeka Lampe i Regnvejr

Lørdag morgen regnede det og var gråt...da det holdt op gik vi en tur og kom tilfældigvis forbi et loppemarked i Odense. Alt var vådt og de fleste var ved at pakke sammen. Under et af standbordene fik jeg pludselig øje på den fineste pastelgule og hvide lampe! Den var ret beskidt og jeg tænkte at prisen nok ville være mere end jeg ville gi..men næh! hun ville ha 100 kr. for den! Det viste sig at den ingen skrammer havde, så jeg slog til. Hjemme igen fik jeg renset den og tjekket hvilken model det er. Det er en Jeka Capri.



Bordet lampen ligger på er et lille teak skrivemaskinebord jeg fandt til 150,- i en genbrugsbutik her i Odense. Indtil videre er jeg ret tilfreds med de genbrugsfund jeg har gjort her ^-^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar