tirsdag den 8. april 2014

Venter på Herman, for Herman er så rar!

Så kom Herman endelig!! og nej det er ikke en person, det er vores nye SOFA! Jeg har gået og drømt om den i over 4 uger, ja siden dengang jeg forelskede mig i den på sofakompagniet.dk. Du ka se modellen her.

Den ser præcis ud som vi forventede...men nu havde vi også været på besøg i deres showroom i Korsør. Håber forresten at deres nye showroom er lettere at finde, for PUHA, vi kom meget forsent til alle vores andre aftaler den dag, fordi der ikke er noget showroom der hvor googlemaps viser adressen og der ikke var nogen skilte. Så det er det eneste minus vil jeg sige. Ellers er den SMUK! (og en lille bitte smule hård)
Vi valgte farven Andie Sepia Brown selvom jeg var ret forelsket i den petroliumsblå farve...men den blå skulle vi så selv have desiget og det gad vi ikke vente på (vi har allerede levet uden en sofa i over en måned).




Jeg syntes også at Herman klarer sig godt sammen med vores FINE gamle stol (som jeg engang fandt i storskrald i Valby!!!!!) Måske skulle den også ha et navn..jeg tror det er en hun..måske Erna?

Nu ska der bare lidt pynt på væggene så de ikke ser så tomme ud.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar